Splošni pogoji spletne strani https://www.zdrava.si/

Splošni pogoji poslovanja spletne strani https://www.zdrava.si/ in vseh brendiranih spletnih strani s končno domeno zdrava.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

S spletno trgovino in brendiranimi stranmi upravlja podjetje MARTIS d.o.o., Kidričeva ulica 12, 2342 Ruše, Matična številka 1785117000, Davčna številka SI 51527804.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.


1. Registracija in postopek nakupa

Registracija uporabnika pri naročilu ni potrebna. Pomeni, da naročilo lahko izvede brez registracije, pri čemer pa je potrebno upoštevati, da se lahko cene za neregistrirane uporabnike razlikujejo od cen za registrirane uporabnike.

Za izvedbo naročila je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov) in izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti). V primeru nakupa podjetja je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka podjetja.

Način plačila je plačilo PayPal, plačilo na račun ob prevzemu, plačilo preko spletne banke oziroma po predračunu in plačilo s kartico.


Naročilo:

Naročilo se prične z izbiro ponujenih izdelkov tako, da jih dodate v košarico z gumbom »v košarico«. Za nakup zadošča že en izdelek. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z gumbom "na blagajno". Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz štirih korakov: 1 – podatki za nakup in vnos osebnih podatkov, 2 –izbor načina dostave, 3 – način plačila, 4 – povzetek naročila in potrditev. Postopek naročanja lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili z gumbom »Potrdite naročilo« neposredno po povzetku naročila. V tem primeru se za morebitne dodatne informacije obrnite na nas na e-naslov narocila@zdrava.si.

Po opravljenem naročilu boste po elektronski pošti prejeli obvestilo z napotki za plačilo predračuna ali potrditev naročila z napotki za plačilo po povzetju.


2. Cene

Vse cene so navedene v EUR (evrih) in vključujejo 22 % davek na dodano vrednost (DDV).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini kupoprodajne pogodbe vselej dostopni v spletni trgovini v rubriki MOJ RAČUN.


3. Način plačila, potrditev plačila in račun

Način plačila naročila izdelka je plačilo po predračunu ali po povzetju. Rok za plačilo naročenih izdelkov je 3 dni po prejemu predračuna.

Originalni račun bo v fizični obliki priložen k potrdilu ob vročitvi izdelka.

Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na mail naslov narocila@zdrava.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.


4. Dostava in stroški dostave

Dostava izdelkov, naročenih v spletni trgovini, ni vključena v ceno izdelkov. Naročene izdelke dostavlja kot pošiljko – poštnino plača naslovnik preko Pošte Slovenija in po ceniku Pošte Slovenije.

Naročila, oddana ob delovnikih do 16. ure, oziroma v petek do 14. ure, bodo obdelana in oddana na pošto v roku 48 ur ali v roku navedenem pri posameznem izdelku (če je rok dobave daljši).

Opozorilo: Rok dostave izdelkov začne teči po prejetju naročila.


NAČIN DOSTAVE

Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije d.o.o., zato za način dostave veljajo splošni pogoji Pošte Slovenije d.o.o.

Če smatrate, da dostavljalec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke, vas prosimo, da izkoristite polje "Opomba" pri podatkih dostave.


5. Pravica do odstopa od naročila

Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Odstop od naročila kupec pošlje na naslov MARTIS d.o.o., Kidričeva ulica 12, 2342 Ruše, Matična številka 1785117000, Davčna številka SI 51527804 ali po elektronski pošti na naslov narocila@zdrava.si.

V primeru odstopa od naročila mora kupec prejeto blago nemudoma ali najkasneje v 14 dneh po prejemu vrniti po pošti na zgoraj navedeni naslov prodajalca.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od tedaj, ko bo ponudnik prevzel vrnjeno blago. Prejeto plačilo se kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil.


6. Reklamacije

Reklamacije bodo upoštevane, v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (ni dostavil naročenega izdelka ali pa je le tega dostavil poškodovanega). Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času.

Martis d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:


7. Varnost

Martis d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.


8. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Politiko varstva zasebnosti in piškotkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Večino strani v spletni trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa in dostave izdelkov. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1.

Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini.


9. Odveza odgovornosti

Martis d.o.o. ne odgovarja za uporabo spletne trgovine Združenja delodajalcev Slovenije in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne slikovne prikaze prodajnih izdelkov, je potrebno vse slikovne prikaze jemati kot simbolične in tako ne zagotavljajo lastnosti izdelka.


10. Pravno obvestilo

Spletna stran je last podjetja Martis d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.

Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.


11. Pritožbe in spori

Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Mariboru.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte narocila@zdrava.si ali na poštni naslov MARTIS d.o.o., Kidričeva ulica 12, 2342 Ruše.

Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


12. Upravljavec spletne trgovine

Upravljavec spletne trgovine na spletni strani www.zdrava.si MARTIS d.o.o., Kidričeva ulica 12, 2342 Ruše.

Podatki o upravljavcu:

MARTIS d.o.o.

Matična številka: 1785117000

Davčna številka: 51527804

Davčni zavezanec: DA

Telefon: 040 848075

E-pošta: narocila@zdrava.si


Ruše, 1.12.2021